úvodná stránka
     
     
SLUŽBYREFERENCIEKONTAKTCERTIFIKÁCIE
MODELY ZÁKAZNÍCKEHO SERVISU

Zákazníkom doporučujeme využiť pravidelný servis so zmluvou, nakoľko veľká miera zodpovednosti a rizika je v ňom na našej strane a nedovoľuje nám nechávať v počítačovom systéme zákazníka neošetrené miesta.

Každý zo zmluvných servisných programov je navrhnutý tak, aby sme boli spoľahlivým partnerom v správe Vášho počítačového systému. Našou hlavnou prioritou pri pravidelnom zmluvnom servise je predchádzať kritickým situáciám, preto sú súčasťou každého ponúkaného programu aj konzultácie v oblasti správneho a efektívneho požívania prostriedkov IT.

Môžete si zvoliť aj servis bez zmluvného zabezpečenia, pri ktorom platíte iba vykonané zásahy. Je našou snahou poskytnúť kvalitný servis aj v tomto prípade, zákazník však musí počítať s niektorými obmedzeniami.

 

 

Akceptujeme platby kartami:

 
     
DEPONOVANÝ ÚČET DINERS CLUB
 

Poskytované služby Vám fakturujeme v pravidelných intervaloch na základe realizovaných prác, resp. podľa typu zmluvného servisu. K úhrade faktúr Vám doporučujeme využiť Deponovaný účet firmy Diners Club, ktorý Vám prinesie výrazné predĺženie splatnosti faktúry zo 14 dní na 3 mesiace. Deponovaný účet funguje podobne ako kreditná karta, ktorú vlastníte Vy, a s ktorou nakupujete v obchodoch. Tento účet je reprezentovaný podobnou kartou, ktorá je vo Vašom vlastníctve, ale umiestnená je u nás a cez túto kartu sú realizované len úhrady faktúr za nami poskytnuté služby. Vy dostávate účet od Diners Club, ktorý uhradíte. Faktúra od nás je daňovým dokladom a doklad o platbe firme Diners Club je potvrdenie o jej zaplatení.

Príklad:

  • Objednáte si naše služby 10. januára.
  • Faktúru od nás dostane na začiatku februára.
  • Platba cez deponovaný účet bude realizovaná na začiatku marca.
  • Účet z firmy Diners Club bude doručený po skončení mesiaca, t.j. v apríli a povinnosť zaplatiť budete mať do 25. apríla. To znamená platbu až po 3 mesiacoch realizácie služieb!

[späť na servisné služby]

 
 
 
VIAC INFORMÁCIÍ
  zmluvný servis  
  nezmluvný servis  
     
  servisné služby  
  služby a riešenia  
  úvodná stránka  
     
  spýtajte sa nás >>  
     
NEWS
  24.9.2014  
 

Nový report z IT servisu – transparentnosť pre udržanie kvality služieb
viac informácií»

 
   
  9.9.2014  
 

CDESK - nový pomocník do Vašej firmy radikálne zlepšujúci výsledky
viac informácií»

 
   
  3.3.2013  
 

Nový web customermonitor.sk
viac informácií»

 
   
  staršie správy >>  
  SEAL IT Services, s.r.o. - Topoľová 4, 811 04 Bratislava, tel.: +421 2 5479 1506, fax: +421 2 5478 9664 | e-mail | spýtajte sa nás >>
 
úvodná stránka